Camping Dos Alamos bij Alora

4 maart 2016 - Álora, Spanje

Op dinsdag 1 maart zijn we vertrokken naar een camping in de buurt van Alora(Malaga). Deze camping wordt beheerd door de Nederlanders Adrie en Monica. De ontvangst was hartelijk en we kregen uitvoerige informatie. De volgende dag zou er een jeepsafari plaatsvinden en daar hebben we maar gelijk op ingetekend. Dit was een zeer verrassende en hobbelige tocht over allerlei landweggetjes.

De volgende dag zijn we zelf met de camper naar El Torcal geweest boven op een berg. Het landschap was zeer uitzonderlijk met allerlei rotsformaties. Er waren wandelmogelijkheden door het gebied (zie de foto's)

1. Anneke en Karel:
    5 maart 2016
    Leuk Cor dat je ook een reisblog hebt opgestart. En nu bijhouden, kunnen we jullie ook volgen. Veel plezier met de verdere reis.
  2. Anneke en Karel:
    12 maart 2016
    Hoi Cor en Wilma, je reageerd op een foto op ons blog met o.a. dit stukje tekst:

'Wij zijn vanuit Vera in het zuiden naar Gibraltar geweest. Goede camperplek maar Gibraltar is wel erg druk. We zijn langs de oostkant op een rustiger weg naar het uiterste puntje gereden. Daarna naar Tarifa en nu aan de kust in de buurt van Vejer'.

Zijn jullie echt van Vera naar Gibraltar gereden. Volgens Google maps een afstand van 450 km. En als wij dan op de kaart kijken dan zijn jullie aardig aan het zig-zaggen. Of is er een tweede Vera?

Op ons blog kun je zien waar wij nu staan. Prachtig weer en heerlijk op het strand.

Hartelijke groeten uit Aqua Amarga van Karel en Anneke